Home » Kulinaria » 65-te McCafé w Polsce
Maj
31

McCafé jest jedną z najszybciej rozwijających się i liczących się w ogólnym wolumenie sprzedaży sieci kawiarnianych w Polsce. Otwarcie kolejnego obiektu McCafé, zlokalizowanego w restauracji McDonald’s w Białej Podlaskiej, potwierdza silną pozycję marki na rynku. Szybki rozwój oparty jest na dobrej dostępności i bogatej ofercie. Konsumenci doceniają wysoką jakość produktów za atrakcyjną cenę.  McCafe cieszy się coraz większą popularnością wśród amatorów dobrej kawy.

Od otwarcia pierwszej polskiej restauracji wzbogaconej o McCafé w 2008 roku, McDonald’s Polska systematycznie rozwija ich sieć. McCafé powstają w już działających, zmodernizowanych  lokalach McDonald’s. Stanowia także znakomite uzupełnienie restauracji nowootwieranych. Aktualnie lokalizacje wyposażone w opcję McCafé stanowią ponad 20% wszystkich obiektów sieci w Polsce.

McCafé to wydzielona na terenie wybranych restauracji McDonald’s strefa serwisowa i różniąca się wystrojem część dla konsumentów. Charakteryzują się one sprzyjającym relaksowi wzornictwem i kolorystyką.  Odpowiedni komfort zapewniają gościom wygodne, tapicerowane meble. Zastosowana gama kolorystyczna to stonowana paleta beżów i brązów.

Kawiarnia oferuje najwyższej jakości napoje przyrządzane ze świeżo mielonych, starannie wyselekcjonowanych odmian kawy ziarnistej. W McCafe kawa parzona jest z mieszanki Arabica przygotowywanej wyłącznie na potrzeby McCafe z ziaren pochodzących z plantacji  kolumbijskich i brazylijskich. Warto zaznaczyć, że mieszanka ta posiada certyfikat Rainforest Alliance. W praktyce oznacza to, że plantatorzy muszą spełniać szereg ściśle określonych wymagań dotyczących zarówno sposobu zrównoważonej uprawy jak i odpowiednich warunków pracy pracowników.

W swojej ofercie oprócz napojów przygotowywanych na bazie klasycznego espresso (gorących i mrożonych) McCafé posiada szeroki wybór deserów, w tym wypiekane na miejscu croissanty.

McDonald’s Polska kontynuuje dynamiczny rozwój kawiarnianej koncepcji i sukcesywnie umacnia  status tej marki na polskim rynku. Aktualnie w budowie jest 10 kolejnych obiektów wzbogaconych o taką opcję.

McDonald’s Polska

Podobne posty:

Comments are closed.