Home » Kampanie, Kulinaria, Styl życia » Fiesta Mexicana marki Subway®
Paź
09

Marka Subway® nie daje swoim fanom długo czekać na kolejną okazję do odkrywania świata małych radości. 6 października rozpoczęła się nowa promocja Fiesta Mexicana. Tym razem w rytm muzyki Mariachi na podbój rusza sub Kurczak Fajita z awokado na płaskim chlebie. Oferta jest skierowana m.in. do tych, którzy z natury są chętni do spontanicznej zabawy.

PL_Q4_Fiesta_Poster_A0_printNowym sandwicz zawdzięcza swój egzotyczny rys oryginalnemu zestawieniu składników. Wśród nich prym wiedzie kurczak w pikantnej marynacie fajita przygotowanej na bazie papryki. Źródłem energii i dobrego samopoczucia są towarzyszące mu świeże warzywa oraz pasta z awokado. Nieprzypadkowo więc do promocji nowego sandwicza sięgnięto po skojarzenie z atmosferą prawdziwej meksykańskiej zabawy, pełnej spontaniczności, radości i ekspresji.

W przypadku prowadzonej promocji marka SUBWAY® stawia nie tylko na niestandardowe połączenia, które mają zapewnić konsumentom pożywny posiłek, a co za tym idzie dobre samopoczucie i pozytywną energię. Ważna jest także inspiracja, by dostrzegać każdy pozytywny aspekt życia i umieć wyrazić tę radość – choćby w formie własnej małej fiesty.

Meksykanie są znani z umiejętności celebracji codzienności. Każda okazja jest dla nich warta spontanicznego świętowania. Taki właśnie pozytywny model myślenia chcemy zaszczepić naszym klientom. Zależy nam, aby małe codziennie sprawy – na przykład wizyta w restauracji SUBWAY®, były dla nich źródłem prawdziwej radości, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Marketingowo marka – obok standardowych materiałów POS i działań on-line opartych na meksykańskich motywach, postawiła także na ozdoby uatrakcyjniające wystrój restauracji. Będzie w nich można podziwiać zawieszki pod sufit oraz wesołe standy z kaktusem. Od grudnia w głównych stacjach TV emitowany będzie nowy promocyjny spot kampanii (http://bit.ly/1EtSEJs). W planach są także działania dedykowane fanom marki w Social mediach.

Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty i realizację materiałów dla obszaru Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów w Polsce czuwa dom mediowy Maxus.

Podobne posty:

, , , ,

Comments are closed.