Home » Biznes, Technologie » Grupa itelligence ogłasza co-branding z NTT DATA Business Solutions
Mar
13

Podczas targów CeBIT, które odbyły się w Hanowerze w dniach 5-9 marca itelligence AG, w której skład wchodzi itelligence sp. z o.o. przedstawiło nowe logo będące wynikiem działań co-brandingowych z NTT DATA Business Solutions. Nowe logo składa się z dobrze znanego logo itelligence z dodatkowym napisem NTT DATA Business Solutions.

Wraz z połączeniem znaków firmowych itelligence i NTT DATA Business Solutions, firma chce kłaść jeszcze większy nacisk na plany dalszego strategicznego rozwoju na arenie międzynarodowej, w tym samym czasie podkreślając kontynuację i zachowanie wartości itelligence. itelligence jest jednym z wiodących globalnych partnerów SAP i zamierza nadal umacniać tę pozycję na rynku.

Uwe Bohnhorst, Chief Operating Office w itelligence AG podkreśla: „Mamy zamiar wykorzystać rozszerzenie logo do trwałego wzmocnienia naszej roli w tej wyjątkowej organizacji jaką jest NTT DATA Business Solutions, oraz w całej Grupie NTT DATA”.

Nazwa itelligence jest znana w ponad 21 krajach na świecie. To stabilna marka, kojarzona z jasnymi wartościami oraz spełnianiem oczekiwań klientów. Jako wyjątkowy, wielokrotnie nagradzany partner SAP, itelligence posiada szczególną reputację i szacunek wśród klientów na całym świecie, którzy doceniają jakość obsługi dostawcy rozwiązań IT.

Torsten Scholz, dyrektor marketingu w firmie itelligence AG, komentuje: „Dzięki połączeniu itelligence i NTT DATA Business Solution tworzymy silny związek między wszystkimi członkami rodziny Business Solutions NTT w Australii oraz regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Jednocześnie podkreślając strategiczne partnerstwo między obiema firmami. Wartość marki itelligence i jej doskonała reputacja zostaną zachowane”.

Herbert Vogel, CEO itelligence AG, koordynuje globalne działania NTT DATA Business Solutions w obszarze SAP w ramach japońskiego koncernu Grupy NTT DATA od 2012 roku. itelligence i NTT DATA skorzystają teraz z okazji, aby marka itelligence była jeszcze lepiej znana na całym świecie.

Koncern NTT DATA z Japonii został głównym udziałowcem itelligence AG w 2008 roku. W styczniu 2013 r. udziały NTT DATA w itelligence AG osiągnęły poziom 98,43%. NTT DATA należy do spółki NTT (Nippon Telekom), jednego z największych koncernów teleinformatycznych na świecie. Siła reputacji NTT Data tworzy przewagę konkurencyjną oraz relacje z klientami dla itelligence AG na arenie międzynarodowej, szczególnie w Azji.

Podobne posty:

, , , ,

Comments are closed.