Home » Biznes, Technologie, Telekomunikacja » Skuteczny mariaż aplikacji, czyli CCTools i Alfavox dla Telmon
Cze
22

Współpraca dostawców rozwiązań dla call i contact center – firm Call Center Tools SA (CCTools) oraz spółki Alfavox z Bielska-Białej przynosi coraz większe korzyści i generuje kolejne sukcesy. Spółki zdobyły ostatnio nowego klienta – centrum outsourcingowe Telmon z Łodzi, które jest jednym z nowocześniejszych i najszybciej rozwijających się call center w kraju.

W Telmon wykorzystano pełną integrację rozwiązania ZIP dostarczanego przez CCTools z systemem Alfavox. Takie zintegrowane wdrożenie umożliwiło przekroczenie wcześniej zakładanych przez klienta parametrów efektywności dla wykorzystywanych baz danych oraz samego systemu call center. Owocna współpraca CCTools i Alfavox oraz skuteczny mariaż obu systemów pokazuje, że droga do innowacyjności i sukcesu nie zawsze prowadzi przez ostrą, konkurencyjną walkę, ale także poprzez bliską współpracę.

Na początku sceptycznie podchodziliśmy do filozofii CCTools i samego rozwiązania ZIP. Jednakże po weryfikacji know-how spółki i testowym wykorzystaniu rozwiązania ZIP nie mieliśmy już wątpliwości, iż wspólnie integrując nasze rozwiązania, możemy zaoferować na rynku zupełnie nową jakość – powiedział Janusz Tomiczek, prezes zarządu Alfavox.

Anna Czajka, przedstawiciel CCTools podkreśla: – Dobre zrozumienie architektury popularnej na rynku aplikacji Alfavox umożliwia wysoką optymalizację całego rozwiązania, co z kolei bezpośrednio przekłada się zarówno na pozycję konkurencyjną obu firm, jak i szereg korzyści dla klientów, którzy zyskują m.in. duże oszczędności, zwiększoną nawet o 60-80% kontaktowalność oraz pełniejszą niż kiedykolwiek do tej pory eksplorację baz.

Współpraca Alfavox i CCTools to znacząca korzyść dla obu partnerów. CCTools zyskało wsparcie doświadczonego rynkowego gracza, z kolei firma Alfavox uzupełniła swój system o innowacyjne funkcjonalności, utrzymując i wzmacniając renomę swojej oferty. Obie spółki będą wymieniać się telekomunikacyjnym know-how i wykorzystywać możliwości wciąż drzemiące w krajowym rynku call center.

Podobne posty:

Comments are closed.