Home » Biznes, Gospodarka » Nowa spółka w Grupie Kapitałowej SARE S.A.
Cze
26

Grupa Kapitałowa SARE S.A. powiększa się. 21 czerwca 2012 roku do grona SARE, Inis i mail-media dołączyła nowa software`owa spółka z Katowic, neronIT sp. z o.o. SARE kupiło 33% udziałów nowej spółki. Tym samym oferta Grupy powiększy się o innowacyjne oprogramowanie dla biznesu z wykorzystaniem technologii internetowej. Współpraca spółek jest efektem obecności SARE oraz neronIT na CeBIT 2012.

„Architekci rozwiązań internetowych dla biznesu”, taką misję przedstawia nowa spółka. Celem działalności neronIT jest kompleksowa obsługa klientów, czyli tworzenie całościowych rozwiązań dla biznesu. Zespół tworzący Spółkę charakteryzuje się specjalistyczną wiedzą branżową z zakresu mass-mediów, telewizji kablowych oraz rynku meblarskiego, na którym neronIT jest liderem w Polsce. Realizację planów ułatwi nawiązana współpraca z SARE, ale także z takimi spółkami z Europy Zachodniej jak Navigram i Cobus, dzięki którym możliwa jest obecność produktów Spółki na rynkach zagranicznych.

– Dlaczego neronIT? Firma tworzy innowacyjne produkty z wykorzystaniem technologii internetowej. System SARE jest integrowany z systemami CRM, dlatego już dziś widzę wiele możliwości synergii pomiędzy działaniami wszystkich spółek należących do Grupy. Mam tutaj na myśli, takie produkty neronIT, jak m.in. neronCRM, eRozrys, czy neronCATV. Wszystko to widoczne będzie w wynikach finansowych poszczególnych spółek, ale także skonsolidowanych wynikach Grupy Kapitałowej – komentuje Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu.

SARE S.A. realizując plany rozwojowe pozyskała udziały Spółki, której portfolio produktowe wzbogaci ofertę SARE o nowe, innowacyjne i unikatowe produkty oraz usługi, a także poprzez wspólne działania będzie mogła poszerzać zasięg sprzedaży. Współpraca z neronIT jest efektem obecności obu Spółek na największych międzynarodowych targach teleinformatycznych w Hanowerze CeBIT 2012. Pomimo, iż firmy działają w jednym województwie, to dopiero podczas targów miały okazję poznać swoje oferty i pomyśleć o wspólnych działaniach.

To co wyróżnia spółkę wśród konkurencji, to innowacyjność rozwiązań oraz wiedza i doświadczenie zarówno kadry zarządzającej jak i zespołów wykonawczych. Oprogramowanie bowiem jest dostępne dla biznesu przez Internet, dlatego aby z niego korzystać wystarczy tylko przeglądarka internetowa. Produkty neronIt powstają w oparciu o nowoczesne języki programowania.

– 21 czerwca br., z pewnością rozpoczyna nowy etap w historii spółki. Tak naprawdę jest uwieńczeniem naszych działań podczas targów w Hanowerze, ale także ciężkiej dotychczasowej pracy całego zespołu. Cieszymy się, że dołączyliśmy do takich spółek jak SARE, Inis i mail-media. Wierzymy, że nasza oferta uzupełni produkty i usługi pozostałych firm, a wspólne działania całej Grupy pozwolą na tworzenie bogatych ofert dla klientów w Polsce i na rynkach zagranicznych- komentuje Piotr Kuboszek, Prezes Zarządu neronIT.

neronIT działa głównie na rynku meblarstwa oraz mass-mediów, telewizji kablowych, tworząc systemy i usługi dedykowane dla firm działających w wymienionych branżach. Podstawowymi produktami neronIt są autorskie internetowe systemy takie jak m.in. system eRozrys, system produkcja 3D, system zarządzania telewizją kablową neronCATV, neronCRM, neronCommerce.

W skład Grupy Kapitałowej SARE SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. Oferując komplementarne usługi w obszarze dostarczania wiadomości e-mail i SMS, planowania kampanii e-mailingowych oraz udostępniania narzędzi analitycznych Grupa SARE SA osiągnęła pozycję lidera na polskim rynku e-mail marketingu.

SARE SA oferuje zaawansowane narzędzie do e-mail marketingu, które wspomaga wysyłki newsletterów, mailingów oraz wiadomości SMS, a także zarządza bazami adresowymi i prezentuje szczegółowe raporty z poszczególnych kampanii. Z systemu SARE korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy.

mail-media sp. z o.o. to dom mediowy specjalizujący się w kampaniach e-mailingowych w oparciu o zewnętrzne bazy danych. Segmentacja według grup docelowych umożliwia precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do określonych odbiorców. Mail-media rozwija i poszerza swoje kompetencje w dziedzinie kampanii rozliczanych za efekt (cost –per-click i cost-per-lead) prowadzonych również w wyszukiwarkach i na platformach społecznościowych. Proces wydzielenia spółki zależnej mail-media został zakończony rejestracją wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego w dniu 25 maja 2011 roku.

Inis sp. z o.o. dostarczają darmowe profesjonalne narzędzie do realizowania kampanii e-mail marketingowych przez właścicieli portali, blogów, for i serwisów internetowych. Spółka, obok narzędzia i wsparcia technicznego, oferuje wydawcom – podobnie jak sieci afiliacyjne – gotowe mailingi reklamowe, za których realizację wypłaca swoim użytkownikom prowizję.

neronIT sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla przedsiębiorstw z wykorzystaniem technologii internetowej. Do pracy z programami przygotowanymi przez Spółkę, wystarcza wyłącznie przeglądarka internetowa. Wszystkie produkty powstają w oparciu o obiektowe, skryptowe języki programowania przeznaczone do generowania aplikacji internetowych. Spółka tworzy oprogramowania, ale prowadzi także działalności z zakresu konsultingu, w związku z czym może kompleksowo prowadzić swoich klientów w zakresie prowadzanie biznesu z wykorzystaniem Internetu.

Podobne posty:

, ,

Comments are closed.