Home » Agencje PR » Umowa strategiczna Projekt PR i studia brandingowego Engram
Kwi
23

Agencja Projekt PR nawiązała strategiczną współpracę ze studiem brandingowym ENGRAM. Na jej skutek partnerzy poszerzyli swoje oferty o nowe usługi.

Partnerstwo pozwala agencji Projekt PR wykorzystać doświadczenie firmy ENGRAM w zakresie przeprowadzania audytów wizerunkowych, opracowywania strategii marek oraz kompleksowego tworzenia identyfikacji wizualnej. Klienci ENGRAM mogą liczyć na usługi public relations i działania w social mediach.

“Zaczęliśmy współpracę od rebrandingu naszej marki” – tłumaczy Marta Szadowiak, współwłaścicielka agencji Projekt PR. ” Po 2 latach działalności postanowiliśmy odświeżyć wizerunek naszej marki poprzez ujednolicenie i usystematyzowanie wszelkich aspektów mających wpływ na jej obraz w świadomości klientów ”

Po wielogodzinnych wywiadach oraz spotkaniach roboczych, powstała analiza marki Projekt PR, podkreślająca unikalne wartości i atrybuty takie jak: radość z pracy, kreatywność, niebanalność, a z drugiej strony, opierająca się o twarde cechy jak: solidność, pracowitość, doświadczenie.

„W komunikacji wizualnej połączyliśmy otwartość umysłów założycieli i pracowników Agencji z podejściem projektowym we współpracy z klientem” – wyjaśnia Bartosz Kotowicz, Managing Director studia brandingowego ENGRAM.

Agencja Projekt PR i ENGRAM podpisaną umową o długofalowej współpracy wyznaczają nowe ramy działań, poprzez wspólne uczestnictwo w wybranych przetargach, kompleksową realizację złożonych projektów brandingowych i komunikacyjnych, realizację wspólnych raportów tematycznych i innych materiałów merytorycznych, a także współpracę przy projektach szkoleniowych i edukacyjnych z zakresu PR, marketingu, komunikacji i brandingu.

Wizualizacje ukazujące nowy branding agencji Projekt PR dostępne są na www.blog.projektpr.pl

Podobne posty:

Comments are closed.