Home » Gry, Wieści za spółek » Digital Avenue przejął Fashionstyle.pl
Mar
23

Digital Avenue, wydawca serwisów internetowych w kategorii „Styl życia, Rozrywka” rozwija swoje portfolio w dynamicznie rosnącym segmencie gier MMO (Massively Multiplayer Online Game). Spółka sfinalizowała zakup 55% udziałów portalu Fashionstyle.pl prowadzącego popularną grę internetową dla wielbicielek mody. Do końca roku Digital Avenue wprowadzi na rynek kolejnych kilka gier skierowanych do kobiet.

Kobiety to bardzo atrakcyjna i perspektywiczna grupa docelowa dla Grupy Digital Avenue. Dodatkowo Fashionstyle.pl działa w modnym, dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym segmencie jakim są gry typu MMO. Dlatego uważam, że akwizycja świetnie wpisuje się w nasz model biznesowy i znacząco wpłynie na dynamikę wzrostu Digital Avenue w tym segmencie rynku – tłumaczy Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue.

Za udziały giełdowe Spółka zapłaci ponad 130 tys. zł w gotówce i akcjach nowej emisji (w ramach kapitału docelowego). – Kwota nie wydaje się wysoka, ale zamierzamy dokapitalizować portal i skokowo zwiększyć liczbę unikalnych użytkowników, a co za tym idzie przychody z reklamy. Nie bez znaczenia jest również, że udziałowcem i prezesem spółki pozostanie Ola Sitarska, twórca Fashionstyle.pl- dodaje Piotr Wąsowski.

Młoda programistka Ola Sitarska jest jedną z najbardziej znanych polskich twórczyń startupów, laureatką Startup School i Startup Weekend. Obecnie portal Fashionstyle.pl generuje blisko 6 mln odsłon miesięcznie. Korzysta z niego ok. 250 tys. użytkowniczek, które mogą wcielić się w postać wirtualnej modelki lub projektantki.

– Przejęcie większości akcji Fashionstyle.pl pozwoli dzięki zastosowaniu profesjonalnego cross-marketingu i biurze sprzedaży na szybszy rozwój Digital Avenue oraz stworzenie większej grupy serwisów w popularnym segmencie kobiety/moda– tłumaczy Ola Sitarska.

Zastosowanie profesjonalnego cross marketingu FashionStyle z serwisami Digital Avenue, a także Kozaczkiem.pl i Zeberką.pl wpłynie na bardziej dynamiczny rozwój wszystkich portali i poszerzenie ich grupy docelowej. Wprowadzenie kolejnych gier przeznaczonych dla kobiet pozwoli Digital Avenue na stworzenie największej grupy gier MMO w Polsce.

Rynek gier internetowych w czasie rzeczywistym jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rozrywki wykorzystującej aplikacje online. Według ekspertów z firmy Gartner rynek gier MMO ma zwiększyć swoją wartość do 2015 roku o ponad 230% w porównaniu z 2011 rokiem.

Wysoka jakość wykonania, możliwość zawierania kontaktów z innymi graczami i przede wszystkim ogromna różnorodność gier stanowi o ich sile przebicia. Rozrywka w sieci umożliwia szybki i łatwy kontakt z graczami, co może stać się poważnym argumentem przeciwko pudełkowym aplikacjom i komputerowym grom offline. Motorem napędowym wzrostu na tym ryku jest dynamiczny rozwój Internetu, a także ciągłe innowacje w grach, które przyciągają użytkowników obu płci i różnych grup wiekowych.

Digital Avenue S.A.

Podobne posty:

Comments are closed.